poniedziałek, 9 maja 2011

Wielka paka

Dziś spakowałam ubrania dla d...k, która wygrała moją aukcję. Niżej podam link'a. Cieszę się, że ktoś kupił noszone przeze mnie ubrania i że dostaną drugie życie:) Z reguły nie lubię wyrzucać ubrań, które są w dobrym stanie i tym bardziej, że jeszcze kogoś  mogą ucieszyć! mam nadzieję, ze Tobie D...K się spodobają i nadasz im nowy wymiar:) Z każdym moim ubraniem wiąże się jakieś wspomnienie czy to dobre czy to złe, ale jednak sentyment jest. Może kiedyś zrobię post z ubraniami, które kojarzą mi się z tymi dobrymi no i złymi chwilami. Czasami coś wystawię na sprzedaż, może będę podawać tu linki, ale nie chcę zarabiać na ubraniach. To nie są wielkie kwoty jakie dostaję, ale zawsze coś wpada na nową bluzkę, biżuterię czy kosmetyk, a każda z was może mieć sporą pakę ciuchów, czy to nową torebkę.
http://allegro.pl/mango-tally-weijl-i-inne-zapraszam-i1590416691.html?source=oo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz